Wees welkom bij West!

Lid worden van onze vereniging is vooral leuk! Wij bieden je de mogelijkheid te volleyballen op je eigen niveau. Dit kan als recreant of als wedstrijdspeler, voor jong en oud. De trainingen worden gegeven door professionele en goed gemotiveerde trainers. De inhoud van de training varieert per groep. Zo zal er bij de wedstrijdspelers meer nadruk liggen op presteren terwijl bij de recreanten het spel centraal staat. De trainingen worden gegeven in sportcentrum Caland in Osdorp. Na de training kan in de gezellige kantine nog wat gedronken worden.

Meer informatie over de verschillende mogelijkheden vind je door verder te klikken naar de desbetreffende groep:

Volleybal jeugd
Volleybal volwassenen

Of vraag meteen vrijblijvend een proeftraining aan via ons contactformulier.

Verenigingstoernooien

Twee keer per jaar vindt het zogenaamde mixtoernooi plaats. Alle volleyballers van elk niveau en leeftijd kunnen hieraan meedoen. Er worden teams samen gesteld van spelers uit verschillende trainingsgroepen om daarna een aantal partijtjes tegen elkaar te spelen. Deze avonden worden altijd gezellig afgesloten met een drankje en een hapje.

Eén keer per jaar organiseert West! het familie-vrienden-volleybaltoernooi, waarvoor alle leden met een eigen team (waarin ook niet-leden zitten) zich kunnen inschrijven. Een heel gezellig evenement!

Daarnaast wordt vanuit onze eigen volleybalvereniging jaarlijks een leuk toernooi voor recreantenteams uit Amsterdam en wijde omgeving georganiseerd.